22.2.10

All about the ink


De fleste fashionbloggere har på et tidspunkt fået sneget et lille indlæg ind om tatoveringer. I modsætning til en del, synes jeg at det passer utrolig godt ind, da det helt klart kan være en karismatisk del af en stil - enten som 'tilbehør' eller noget helt grundlæggende. Jeg fik min første for omtrent et år siden og venter nummer to senere på foråret (nederste billede). Min nuværende er ikke Thor's hammer - havde slet ikke lagt mærke til det før den første spurgte dagen efter gennemhulningen. Jeg har selv tegnet begge, og motivet er ikke noget konkret. Jeg har min fortolkning, og håber at folk selv finder deres. Tatoveringer er jeg helt klart vild med, og selvom det måske er en rutchende trend, vil det i næsten alle tilfælde vise personlighed og kreativitet - thumbs up!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar