22.3.10

Den kære Owens

AW/10

Rick Owens har efterhånden fået et solidt greb om min opmærksomhed efter jeg i sidste måned så et par af hans sokker (det er sgu rimelig godt gået eftersom jeg normalt er ret ligeglad med denne beklædning - jeg altid har sko på, always forevers!!). Ricks designs er virkelig cool og som regel meget råt! Der ses skæve linjer, blandinger af både silke, læder, pels, sort og mere sort. Er sikker på at de enkelte dele ville være rigtig cool hver for sig. Dog bliver det i få tilfælde næsten lidt for rollespils-agtigt efter min smag, men heldigvis sjældent! Jeg har mange gange været ved at lave bytte-bytte-købmand med mit dankort og hans tøj - og jeg er bange for at det vil ske inden for få dage. Damn you Owens og tak!

Champagnedrikkeriet forsætter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar