29.3.10

Fish

Photobucket

Cardigan DIY Skjorte Asos Jeans TRS Boots Mentor

Jeg kører lige nu rundt i en lille odør af fisk. Stort set hele dagen er nemlig blevet brugt først i en fiskehandler og dernæst i køkkenet inden der skulle serveres. Selvom det kan virke lidt åndsvagt elsker jeg at lave mad (og endnu mere at spise det!) og bruger enormt med tid på det. Det var i dag første gang at jeg rensede og fileterede hele fisk - a big task faktisk. Måltidet blev perfekt, og med høj musik i højtaleren forsvandt det halve af dagen!

Jeg er også næsten færdig med et DIY-projekt og mangler kun lige det sidste inden jeg viser det på bloggen - det er blevet ret cool og meget anderledes!

God mandag og på med solbrillerne.

PS. Hjælp søges. Hvad skal man gøre for at ens outfit-billeder ikke bliver fuldstændig magen til hinanden når man ikke lige kan rejse sig og lave fashion-feet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar