30.4.10

Let's try some new

Photobucket

Jeg må indrømme at jeg på det seneste er blevet ret hooked på leggings - i visse (læs: få) tilfælde! Der snakkes bestemt ikke om Sidney Lee- eller transvistit-looket, men sådan som blandt andet Pelayo fra katelovesme bærer dem. Jeg har nu købt et par, godt nok totally basic sorte, men det er trods alt leggings. Forhåbentlig kan jeg finde ud af at style dem, og har faktisk planer om at bruge dem i morgen til en konfirmation min mor, bror og jeg skal til. Pelayo's er fra just4fun, og efter at jeg har kigget shoppen igennem kunne jeg sagtens finde på at tage skridtet længere og gå color-crazy. Jeg håber at morgendagens outfit kan bevise at det kan være cool - alternativet er, at jeg kommer til at ligne en kæmpe klapidiot! Good luck to me.

Aftenen i dag har allerede stået på über-lækker sushi og øllene venter forude!

Jeg er straks tilbage med nyt. God fredag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar