27.4.10

Et lidt sløvt outfit

Photobucket

Vest DIY Tank H&M Tee H&M Ring DIY Jeans TRS Sko Asos

Dagen i dag har virkelig været afslappende. Solen er bare blevet nydt på fulde drøn og jeg er nu ved at have færdiggjort forberedelserne til en konfirmation på lørdag med familien - ens tegneevner skal da lige udnyttes på det groveste, men jeg kan heldigvis lide det og håber at alle bliver glade for resultatet! Musikken har desuden braget ud af højtalerne på volume max. Jeg ved simpelthen ikke hvad der sker, men jeg har været i non stop party-mood siden tirsdag i sidste uge - der er dømt ubehagelige abstinenser og da forrige weekend ikke bød på en bytur grundet minus i pengepungen frygter jeg den kommende! Av mit hoved.

Jeg vil nu flirte med en lille kyllingefilet. Rigtig god tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar