26.5.10

This must be it

Photobucket

Blazer DIY Tank Top Acne Jeans Asos Støvler Asos

Så er vi klar til en ny dag! Mine to soulmates rejste som tidligere sagt til New York i mandags, og det er allerede lidt mærkeligt synes jeg. Da de fleste af mine andre kammerater stadig sidder og kæmper med det sidste af 3.g, har jeg for det meste formiddagen og store dele af eftermiddagen for mig selv - jeg farer derfor rundt og laver en masse, hvilket er perfekt lige nu! Dog har jeg fået lokket Anders til at smide bøgerne i morgen og i stedet skal vi forhåbentlig nyde et lækkert vejr. Resten af dagen kommer til at gå må lidt praktisk - jeg har endelig fået mit mellemnavn igennem, så det er nyt dankort, sygesikringkort og en masse andet.

Jeg fik jo nyt hår i går, og jeg synes det er blevet super cool! Desværre viser billedet det ikke så godt, men håber at det går!

Ud af døren med mig - rigtig god dag til alle!

2 kommentarer: