25.6.10

A horse is not a home

Photobucket


Fire cool dudes, som hver især bærer en hel del misundelsesværdige items! Specielt jakken til højre ville jeg nu godt være indehaver af til efteråret.

Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig tur i himlen - min mor skulle fejres på Entra da Romeo, måske den lækreste italienske restaurant i Danmark. Og hold da kæft, jeg er nu klar til at gå en uges Roskilde-food i møde efter aftenens måltid, sjældent har jeg smagt så lækkert mad! I kan bare komme an, dåsetun og pulverkartoffelmos!

Signe er ved min side, hvor der hygges og varmes op til en uges party uartig. Det er som sagt første gang jeg skal med, og tænk hvor meget man kan glæde sig til noget man aldrig har prøvet før - det bliver så ÜBER-COOL! Jeg når lige at lave et indlæg i morgen, men ellers bliver der sandsynligvis ikke den store aktivitet før jeg vender tilbage med billeder til 700 indlæg og et dobbelt så stort hovede.

God aften til alle folks!

2 kommentarer: