18.7.10

Sunday take my day

Photobucket

Modeugen er lige om hjørnet - og føj hvor jeg glæder mig. Selvom at jeg ikke lige har fundet en måde at komme med til alle de fancy shows (endnu!), er der jo en masse andet fedt at tage sig til. I februar var kalenderen fuldstændig fyldt med planer og det kan kun blive bedre denne gang! Allerede nu bliver der skrevet små arrangementer på papiret og kigget på tøj.

Filmen i går var forresten en sjov oplevelse, og tæt på hvad jeg havde regnet med. En stor omgang splat med grønt blod, dræberhunde, en tough heltinde og en rambofyr med flotte øjne. Vi snakkede efterfølgende om at det var som at se Saw X in Lost locations. Psyco-grisen har fået efterkommere med en alien i junglens grønne liv og er blevet endnu mere bitter på menneskeheden. Maybe it was? Okay, jeg er ikke den store splatter-entusiast!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar