30.8.10

A night in hell

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Altså. Efter onde, onde tømmermænd i går, må det være tid til at gå til bekendelse i dag! Fredag aften trillede bilen afsted mod det mest provinsielle diskotek i nabobyen Stenløse - med udelukkende ét formål: at møde alles største idol, Amalie! Med streg under alles. Man kan sige meget om hende, men alligevel ikke helt alligevel. Som hun ville have sagt. Da Club som stedet hedder, var under et andet navn det fedeste dengang jeg startede på gymnasium og mange branderter er blevet fuldført dér, så hvilket andet sted kunne være mere perfekt til at møde den søde pige? Intet. Og hvad skete der så? Vores date blev aflyst på det groveste, da Carlos og et par andre paradise-babes havde overtaget Amalies plads. Med blødende hjerte måtte jeg i stedet danse sorgerne væk på et øde dansegulv til årtiets hit, 'Du og Jeg'. Aftenen var ødelagt, og tilmed mit fremtidige liv.

Jeg kan som servicemeddelelse fortælle, at de fleste er håbløst bagud med hensyn til fashion. Mavesweatshirts og velour-joggingbukser er da shit!

Identitet ødelagt. Også for Jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar