24.10.10

Photobucket

Hjemme igen og endelig tilbage bag tasterne!

Lejren har simpelthen været en kæmpe oplevelse! Det har været fantastisk sjovt. Det har været fantastisk vildt. Det har været fantastisk lærerigt. Det har været fantastisk hårdt. At skulle sørge for at 29 i en alder fra 13 til 17 år får en oplevelse for livet kræver at man kæmper. Hårdt. Jeg har gjort alt hvad jeg har kunnet, og hvis bare en af de unge har haft det halvt så fedt som jeg er mit mål nået! Mine tre medledere, Rasmus og jeg fik stablet en lejr på benene med filmverdens forskellige aspekter som byggesten. Fordelt i tre grupper skulle de unge optage film i Zentropa's studier og efterfølgende skulle tre statuetter uddeles til ære for den grænseløse kunst. Med rød løber, paparazzi og gossip blev awardshowet skudt i gang!

Det kunne virkelig ikke være bedre at vende tilbage til bloggen og mit største interessefelt efter en så vellykket rejse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar