20.10.10

Photobucket

Hvordan kan man pakke tøj til fem dage? Altså, man aner jo ikke hvad man har lyst til at have på! Jeg er på vej til det længe omtalte kursus jeg skal lede med tre andre - og Rasmus er med som frivillig. Yes, det er fedt! Min dag i går startede meget stresset med indkøb i Metro til 80 personer. 286 glas. 35 liter sodavand. 24 meter dug. Meget andet. Til gengæld sluttede den helt kanon hjemme hos Martin med masser af fed tid og god mad - min telefon er stadig i udu, så tak for i går makker!

Jeg prøver at kigge forbi bloggen så meget jeg kan de næste fem dage, men med 29 unger i hælene er det nok ikke skide nemt - see you soon dear readers!

3 kommentarer:

  1. Det skal nok blive godt! Held og lykke med projektet og børnene :)

    SvarSlet
  2. Super fed blog :-)
    Du har en fed stil!


    www.missewertsennissen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tusind tak Mads - det heldigvis gået godt! ;)

    Tak Sofie, det er jeg rigtig glad for at du synes! :)

    SvarSlet