27.10.10

Photobucket

Wauw, hvor er vejret dog fedt i dag! Muligvis et luksusproblem når man nemt kunne vælge at være indendøre, men hellere vil rundt i forskellige små butikker. Min nye pels er til gengæld perfekt til sådan en tur!

Rasmus er lige cyklet hjemad og selvom at jeg egentlig burde hoppe til køjs, sidder jeg her og prøver at finde et skidt, skidt program i tv som kan distrahere mine tanker. Jeg glæder mig fuldstændig sindssygt til på fredag og er meget spændt på det hele! Jeg er blevet spurgt om jeg er frisk på 'noget', som jeg næsten hellere vil vente lidt med at fortælle om - vi kan jo lige så godt trække spændingen så lang tid jeg selv kan holde ud!

What to do until friday afternoon?

2 kommentarer:

  1. du kunne jo kigge forbi åbningen af den nye genbrugsbutik på elmegade i morgen? :)

    SvarSlet
  2. Den var allerede i kalderen - ses vi? ;)

    SvarSlet