10.4.11

Photobucket

Sidder her og er sådan cirka ligeså rød i hovedet som mit hjemmebiksede sæt fra i går - jeg tænker hvert år at det er en pisse god idé at få så meget farve som muligt på først mulige dag. Hver gang resulterer det bare i krebsesyndrom as hell! Til gengæld blev de tre timer i solen brugt til at reflektere over de fantastiske oplevelser jeg har erhvervet mig de sidste to dage. I går bød på afrikansk middag med Nadia, Rasmus og Martin med snak om alt fra liv til en lille rejse for at anskaffe os en kaffekande. Eller fra dårlige spørgmål til opturs-håndvask. Efterfølgende tog vi på Vega for at danse til mindet om Kjeld - en dejlig og anderledes fest, og her fandt jeg virkelig ud af hvor meget jeg elsker +40 i lårkort swingskørt, fjerboa, alfesko og ustyrlige dansetrin - from both sex indeed. Det er satme vejen frem. Hæmninger, fuuuck off!

Jeg tænkte så at den bedste måde at pleje mig selv og mit forkullede ansigt på var at sætte en film på - det resulterede i kogende tårer på mine kinder. Jeg ved det, blød fyr, men gør jer selv den tjeneste at se Into The Wild. En stor oplevelse ovenpå en stor weekend!

Nogen der mangler varmt vandt til kaffen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar