31.5.11

IMG_3244

"Vil du ikke lige fikse noget pause-halløj til min blog?"

Jo. Selvfølgelig vil jeg det.

Der har været lidt stille her på bloggen, og det bliver der nok også det næste stykke tid. Henrik ligger syg, og bloggen bliver derfor ikke prioriteret for tiden.

Han har bedt mig om at skrive dette, ikke for at gøre folk nervøse (han har det allerede bedre), men for at fortælle hvorfor der ikke sker noget herinde. Jeg ved at Henrik vender stærkt tilbage så snart han kan - han kan jo ikke lade være!

Så hvis I ikke lige støder på ham på gaden over de næste par dage, så har I her årsagen. Gå ud og nyd sommeren, Henrik er tilbage før I ved af det.


Rasmus

5 kommentarer:

  1. Godt at høre, at det går bedre!
    Fortsat rigtig god bedring, Henrik.

    Vi ses snart!

    xoxo, G.

    SvarSlet
  2. Godt at høre! :) God bedring.

    SvarSlet
  3. Hey!
    Jeg ville bare lige smide en kommentar og sige tak for en inspirerende blog, som nylig er opdaget!
    Keep up the good work ;)

    SvarSlet
  4. Tusind tak alle sammen - I er søde! :D

    SvarSlet