5.2.12

IMG_7479

Sunglasses, by me / Brooches, by me
Jacket, second hand / Belt, by me / Trousers, Georgio Armani
Plateaus, by me / Bag, second hand

IMG_7491
IMG_7495
IMG_7494
IMG_7492
IMG_7480

 Done - modeugen er slut og jeg er overvældet af indtryk. På den fuldstændig fantastiske måde, selvfølgelig. Det har været nogle rigtig voldsomme dage og som den følsomme skank jeg nu engang er kunne det nok være muligt at fælde en lille tåre - dog ikke gjort endnu. For mig er modeugen mere end bare at se modeshows og blive spottet på gaden af et kamera ligegyldigt hvor stor en kliché det end måtte lyde som. Jeg bliver bekræftet i, at jeg er på den rette vej, at mit liv skal være fyldt med kreativitet og æstetik. Og ikke mindst leg. Jeg elsker at gøre det jeg gør.

Fredag bar jeg en masse nye ting jeg har arbejdet på i de sidste uger - naturligvis fyldt med guld. En ting der nok er rimelig kendetegnende ved mine FW-outfits. Jeg smider en masse indlæg på bloggen de næste dage, så hold udkig og vælt dig i guld.


Fashion Week is over and I'm overjoyed! Running around the city, from show to show to work to show, frozen from head to toe and extremely hungry is fantastic these days. It may sounds crazy, but it is perfect. It has been absolutely amazing and I'm already looking forward to the next one. Friday I wore some of my latest work - of course, gold all over. Watch out for more fashion week posts, you will be spammed.

IMG_7509

Ingen kommentarer:

Send en kommentar