14.4.12

Skærmbillede 2012-04-14 kl. 23.16.40

Wauw, tak fordi I har været tålmodige! Det er næsten to uger siden jeg sidst var forbi og dagene imellem har været intet mindre end vanvittige. Jeg har været syg - igeeen - og det kan ikke siges at timingen var god! Jeg har den sidste uge haft et kamera i røven, eftersom en gruppe søde piger havde spurgt om jeg ville medvirke i en dokumentar i forbindelse med deres eksamensprojekt - en dokumentar som ryger direkte til DR. Mens jeg sidder her og skriver ruller kameraet for fulde drøn og jeg agerer 'helt naturligt'. Haha, det er på ingen måde naturligt, men jeg er ovenud glad for at være med i projektet og de fem piger bag er fantastiske! De har nu fulgt mig i godt en uge og jeg kan i aften sige 'It's a wrap!'.


Wauw, thanks for being patience! It is almost two weeks since I last checked in and it has been some wild days. I have been down with a flu once again and the timing wasn't great. I was recently contacted by a group of media-students who asked if they could use me in a documentary for an examination. As I'm typing these words, the five man high camera crew is documenting my every move while I'm trying to act 'as natural as possible'. Well, it's not very natural at all, but I'm excited, glad and the five girls behind the camera are fantastic. They have been following me for around this week and I'm glad to say 'It's a wrap!'.

Sassy details about the documentary coming up!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar