23.5.12

IMG_9020 kopi

Shirt, h&m / Trousers, Zara / Shoes, Dr Martens / Handbag, Versace

IMG_9050
IMG_9027IMG_9026IMG_9034IMG_9023

Jeg har lige opdaget det mest fantastiske sted i min baghave. Altså, sådan næsten min baghave. Jeg er lidt inde i en lille periode hvor jeg desværre ikke får gjort alt det jeg rigtig gerne vil, så at spendere et par timer rundt omkring i parken og finde inspiration til fremtidige shoots var lige præcis hvad jeg havde brug for! Især nu hvor jeg tager en tur til Sverige i starten af næste uge til et par hektiske og spændende dage. Jeg skal style et show under Göteborgs LGBT-festival og jeg glæder mig vildt!


Just discovered the most fantastic place in my backyard. Well, almost in my backyard. I walked around the mansion for some hours yesterday and found inspiration for coming shoots! At the moment I can't seem to get to do all the things I want, so walking around the beautiful park in the midday sun was just what I needed. Especially now, with just a week to go until my escape to Sweden for a hectic and really exciting time. I'm going to be styling a fashion show during Göteborgs LGBT-festival and I'm way ecstatic!

IMG_9119

Follow me on Facebook and Instagram: henriksilvius

4 kommentarer:

  1. Wauw! Super fint outfit, Henrik. Hvor ser du godt ud :-)
    Kram Ida

    SvarSlet
  2. Lækkert sted. :) Og så er jeg ret vild med dine bukser, de er fede!

    SvarSlet
  3. De bukser der er SÅ fede og tasken er fantastisk! fedt outfit! :-)

    xxHelene//Feelingfabulous

    SvarSlet